+ Reply to Thread
Results 1 to 8 of 8

Thread: Bud Light Presents: Real American Heroes....

  1. #1
    Intelligent Posts :11
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    My Damn Reservation....
    Posts
    1,002,868

    Today we salute you Mr. Internet Message Board Poster.

    (*singing* Mr. Internet Message Board Poster)

    Every day, people mindlessly fritter away their day on activites devoid of meaning or significance.

    But not you.

    (*singing* No, not you....)

    Fearlessly, you sit perched at your keyboard driving the engines of communication. The only thing capable of shaking your confidence is a server crash.

    (*singing* Keep that thing running, computer guy!)

    With a thoughtful post here and a witty comeback there, you ensure that no flame will go unchallenged. No breaking news story will go unre-reported. No pair of partially unclad breasts will go unenjoyed by your internet friends.

    (*singing* Check out those magnificent hoots.)

    So crack open an ice cold Bud Light oh Confucius of the dot com, you've earned it. The digital world is your oyster.

    (*singing* Your friends just don't understand.)

    Bud light beer. Anhauser Bush. Fort Collins, Colorado.

  2. #2
    Senior Member ChrisLDog's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    Westminster, CA
    Posts
    1,367

    :rofl: :rofl: :rofl:
    I just don't end up where think I'm going when I start out.

  3. #3
    king of useless info syxxpm's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Dumont, New Jersey
    Posts
    3,678

    TO BILL BRATSKY!!!
    the vibe says syxx so let it be syxx......

  4. #4
    From Outta Space! Cozmo D's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    BROOKLYN!!!
    Posts
    8,897

    Damm Chief, you should submit that shit! :rofl: :rofl: :rofl:
    Alright
    Tap the lightpole and we'll be jammin all night
    And ain't nobody callin' the cops
    'Cause everybody's here freakin', if they're older they're doin the rock
    And every block from all around
    Comes runnin' to the park when they hear the sound
    And soon the word's spreadin' through our part of town
    "Yo, 40 Park y'all, Jam-On's gettin down"
    Yeah...

    Jam-On Productions:Website Forum

  5. #5
    Intelligent Posts :11
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    My Damn Reservation....
    Posts
    1,002,868

    BUD LIGHT PRESENTS, REAL MEN OF GENIUS

    Reeeeal men of geeeeeniuuuus!

    Today we salute YOU, Mr. Really Mad Internet Sports Fan

    "Mr. Really Mad Internet Spo-orts Fan!"

    Only YOU can fully appreciate the mind-blowing tragedy of a bunch of 18-22 year old athletes you'll never meet, losing a game.

    "Don't you TAAAAALK to me about perspective!!"

    While others are too preoccupied with things like real life, you take your anger directly to the place where it will make the absolute least possible impact: An Internet discussion forum.

    "Loggin' on now!"

    Your unique eye for logic allows you to sling turds of doom every which way, and then brag about how you were RIGHT as soon as one of the pieces sticks to the wall regardless of how many dozens fell limply to the floor before that.

    "See I told you sooooooo!!"

    And if some idiot newspaper columnist has the gall to not be as incensed as you are, you unleash your fury down upon him with all the tenacity and mercilessness of a rabid pit bull with a tender buttock locked in its jaws.

    "Total anonymity!"

    So keep clicking away, oh Marauder of the Mousepad. Because when the results you so desire finally come about years from now, you can say it was because YOU demanded it."

    "How come they haven't fired that dumbass coach yet?"

    Bud light beer. Anhauser Bush. St Louis MO

  6. #6
    From Outta Space! Cozmo D's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    BROOKLYN!!!
    Posts
    8,897

    Now that 1 I've seen before. :mrgreen:
    Alright
    Tap the lightpole and we'll be jammin all night
    And ain't nobody callin' the cops
    'Cause everybody's here freakin', if they're older they're doin the rock
    And every block from all around
    Comes runnin' to the park when they hear the sound
    And soon the word's spreadin' through our part of town
    "Yo, 40 Park y'all, Jam-On's gettin down"
    Yeah...

    Jam-On Productions:Website Forum

  7. #7
    TBA Brian221's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    Milwaukee, WI
    Posts
    1,240

    http://www.mizzou.edu/~npvytc/Budlight/Budlight.html

    That's all of em if anyone was interested.

    person fav: Mr. Nudist Colony Activity Coordinator

    :rofl: :rofl: :rofl:
    I'm not signing this without my lawyer.

  8. #8
    From Outta Space! Cozmo D's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    BROOKLYN!!!
    Posts
    8,897

    Hey, they don't have my new favorite...Mr. Grocery Store Shopping Cart Wrangler!
    Alright
    Tap the lightpole and we'll be jammin all night
    And ain't nobody callin' the cops
    'Cause everybody's here freakin', if they're older they're doin the rock
    And every block from all around
    Comes runnin' to the park when they hear the sound
    And soon the word's spreadin' through our part of town
    "Yo, 40 Park y'all, Jam-On's gettin down"
    Yeah...

    Jam-On Productions:Website Forum

+ Reply to Thread

Similar Threads

  1. Heroes
    By Wheeljak in forum Leisure World
    Replies: 8
    Last Post: 06-02-2007, 07:37 AM
  2. american idol
    By Hero1 in forum Leisure World
    Replies: 40
    Last Post: 05-18-2004, 09:46 AM
  3. american idol
    By Hero1 in forum Leisure World
    Replies: 14
    Last Post: 02-11-2004, 12:27 AM
  4. American Idol 2!!
    By Deity in forum Leisure World
    Replies: 24
    Last Post: 05-23-2003, 09:51 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts