+ Reply to Thread
Page 4 of 11
FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... LastLast
Results 61 to 80 of 203

Thread: Ok...Friday Afternoon...Books you will never see....GO!

  1. #61
    Intelligent Posts :11
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    My Damn Reservation....
    Posts
    1,002,863


  2. #62
    Senior Member Mistress M's Avatar
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    New York
    Posts
    2,422

    "'I'm not God?' -- 101 ways to politely admit you're wrong" by Coz

  3. #63
    Senior Member Mistress M's Avatar
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    New York
    Posts
    2,422

    "How much is too much? -- Internet Addiction and How to Stop It" by Chief

  4. #64
    Senior Member Mistress M's Avatar
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    New York
    Posts
    2,422

    "200 Tasty Meals You Can Make With Government Cheese" by Mistress M

    (Oh, wait, that one might actually happen...)

  5. #65
    Senior Member Mistress M's Avatar
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    New York
    Posts
    2,422

    "My Rise to Power, or: How I Suckered a State" by H. R. Clinton

  6. #66
    Senior Member Mistress M's Avatar
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    New York
    Posts
    2,422

    "And What are You Snacking On? A Book of Tasty Treats You Can Make Yourself" by Mike Tyson (Jeffrey Dahmer, co-writer)

  7. #67
    Intelligent Posts :11
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    My Damn Reservation....
    Posts
    1,002,863

    "200 Tasty Meals You Can Make With Government Cheese" by Mistress M

    (Oh, wait, that one might actually happen...)
    PLAGARISM.....BE and Coz co wrote that one years ago..... :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

  8. #68
    Senior Member Mistress M's Avatar
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    New York
    Posts
    2,422

    "'Who am I again?' and Other Rhetorical Questions" Ronald Regan

  9. #69
    Intelligent Posts :11
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    My Damn Reservation....
    Posts
    1,002,863

    :rofl: :rofl:

  10. #70
    Senior Member Mistress M's Avatar
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    New York
    Posts
    2,422

    "10 Ways to Fix a Bad Marriage" by O.J. Simpson

  11. #71
    king of useless info syxxpm's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Dumont, New Jersey
    Posts
    3,668

    the annotated visual history of the cowsills sellout performances at the apollo theatre :thumup:
    the vibe says syxx so let it be syxx......

  12. #72
    From Outta Space! Cozmo D's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    BROOKLYN!!!
    Posts
    8,892

    I loooooove the flowwwwer girrrrrrrllllll!!! :rofl: :rofl: :rofl:
    Alright
    Tap the lightpole and we'll be jammin all night
    And ain't nobody callin' the cops
    'Cause everybody's here freakin', if they're older they're doin the rock
    And every block from all around
    Comes runnin' to the park when they hear the sound
    And soon the word's spreadin' through our part of town
    "Yo, 40 Park y'all, Jam-On's gettin down"
    Yeah...

    Jam-On Productions:Website Forum

  13. #73
    From Outta Space! Cozmo D's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    BROOKLYN!!!
    Posts
    8,892

    "The Importance Of Respect For Women And Young Adults" by Coz
    Alright
    Tap the lightpole and we'll be jammin all night
    And ain't nobody callin' the cops
    'Cause everybody's here freakin', if they're older they're doin the rock
    And every block from all around
    Comes runnin' to the park when they hear the sound
    And soon the word's spreadin' through our part of town
    "Yo, 40 Park y'all, Jam-On's gettin down"
    Yeah...

    Jam-On Productions:Website Forum

  14. #74
    From Outta Space! Cozmo D's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    BROOKLYN!!!
    Posts
    8,892

    "Skinny Women, And Why They Turn Me On!" by Syxxpm
    Alright
    Tap the lightpole and we'll be jammin all night
    And ain't nobody callin' the cops
    'Cause everybody's here freakin', if they're older they're doin the rock
    And every block from all around
    Comes runnin' to the park when they hear the sound
    And soon the word's spreadin' through our part of town
    "Yo, 40 Park y'all, Jam-On's gettin down"
    Yeah...

    Jam-On Productions:Website Forum

  15. #75
    From Outta Space! Cozmo D's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    BROOKLYN!!!
    Posts
    8,892

    "Just Step Away From The Computer!" by Hax
    Alright
    Tap the lightpole and we'll be jammin all night
    And ain't nobody callin' the cops
    'Cause everybody's here freakin', if they're older they're doin the rock
    And every block from all around
    Comes runnin' to the park when they hear the sound
    And soon the word's spreadin' through our part of town
    "Yo, 40 Park y'all, Jam-On's gettin down"
    Yeah...

    Jam-On Productions:Website Forum

  16. #76
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Northeast Florida
    Posts
    1,190

    What the hell? You guys lost me on these last few ones.
    Elizabeth

  17. #77
    king of useless info syxxpm's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Dumont, New Jersey
    Posts
    3,668

    "my life drinking peach schnapps by ben cenac"
    the vibe says syxx so let it be syxx......

  18. #78
    From Outta Space! Cozmo D's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    BROOKLYN!!!
    Posts
    8,892

    Round about 60 I think we ran a little dry. :rofl: :rofl: :rofl:
    Alright
    Tap the lightpole and we'll be jammin all night
    And ain't nobody callin' the cops
    'Cause everybody's here freakin', if they're older they're doin the rock
    And every block from all around
    Comes runnin' to the park when they hear the sound
    And soon the word's spreadin' through our part of town
    "Yo, 40 Park y'all, Jam-On's gettin down"
    Yeah...

    Jam-On Productions:Website Forum

  19. #79
    pm dawn fam til infinity Hero1's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    melbourne
    Posts
    4,736

    "How to Maintain Mental Health" by stanley taylor
    I've got amnesia.. I can't remember..

  20. #80
    pm dawn fam til infinity Hero1's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    melbourne
    Posts
    4,736

    "7 easy steps to sample jam on it" by ben cenac
    I've got amnesia.. I can't remember..

+ Reply to Thread

Similar Threads

  1. chatroom friday night
    By Hero1 in forum Leisure World
    Replies: 8
    Last Post: 05-24-2008, 10:29 AM
  2. Coz spinning at Rebel in Manhattan Friday
    By Cozmo D in forum Leisure World
    Replies: 6
    Last Post: 08-14-2006, 04:35 PM
  3. P.M. Dawn in Charlotte, NC, Friday June 30th!!!
    By xtristessax in forum Concert locations and dates
    Replies: 1
    Last Post: 05-11-2006, 12:27 AM
  4. what books do u all read?
    By thaprince in forum Leisure World
    Replies: 41
    Last Post: 01-07-2006, 09:39 PM
  5. The Books
    By sdldawn in forum Leisure World
    Replies: 0
    Last Post: 02-11-2003, 02:31 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts