+ Reply to Thread
Page 2 of 6
FirstFirst 1 2 3 4 5 6 LastLast
Results 21 to 40 of 116

Thread: 1 of these things is not like the other...

  1. #21
    From Outta Space! Cozmo D's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    BROOKLYN!!!
    Posts
    8,892

    I'll put mine up tomorrow...that'll be 4 days, so everybody try to follow suite.

    Mistress, Chief IS a ritzy, lazy white man...but that's not the point. :mrgreen: Most people NEVER sink a hole in one...2 in 1 day...HAH!!! :rofl: :rofl: :rofl:
    Alright
    Tap the lightpole and we'll be jammin all night
    And ain't nobody callin' the cops
    'Cause everybody's here freakin', if they're older they're doin the rock
    And every block from all around
    Comes runnin' to the park when they hear the sound
    And soon the word's spreadin' through our part of town
    "Yo, 40 Park y'all, Jam-On's gettin down"
    Yeah...

    Jam-On Productions:Website Forum

  2. #22
    Senior Member Mistress M's Avatar
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    New York
    Posts
    2,422

    Dude, I know nothing about sports...I had to read his post twice to realize when he was talking about a "rim" and "dunking" he wasn't talking about sex... :rofl:

  3. #23
    From Outta Space! Cozmo D's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    BROOKLYN!!!
    Posts
    8,892

    :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
    Alright
    Tap the lightpole and we'll be jammin all night
    And ain't nobody callin' the cops
    'Cause everybody's here freakin', if they're older they're doin the rock
    And every block from all around
    Comes runnin' to the park when they hear the sound
    And soon the word's spreadin' through our part of town
    "Yo, 40 Park y'all, Jam-On's gettin down"
    Yeah...

    Jam-On Productions:Website Forum

  4. #24
    waiting for Spring Louis85's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    Pittsburgh, PA
    Posts
    2,971

    Coz -3
    Rumi - 3
    Elizabeth - 1
    Stan - 4
    Foxy - 5
    Mistress - 2
    Rory - 2
    Spidey - 2
    Chief - 4

    Wow these are always hard for me, but here goes:

    1. I've ridden over 100 coasters at 19 amusement parks lifetime.
    2. As a kid, I designed and built a science lab in the back yard to do experiments.
    3. I never met a sport that I didn't enjoy watching or playing.
    4. I once trained to be a boxer.
    5. I listen to at least one PM Dawn song every day.

    Too easy.
    I love the summer months!

  5. #25
    Senior Member BigRed82's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    Atlanta, GA
    Posts
    344

    Coz - 2
    Rumi - 3
    Liz - 4
    Stan - 5
    Foxy - 3
    Mistress - 1
    Azathoth- 3
    Spidey - 2
    Chief - 5
    Louis - 2

    ok here are mine

    1. I won all-region twice during my high school football career
    2. I collect old american coins
    3. I listen to music when I go to bed every night.
    4. My cousin played pro-football for the redskins and packers
    5. Every other summer I spend in europe with relatives.

  6. #26
    From Outta Space! Cozmo D's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    BROOKLYN!!!
    Posts
    8,892

    I'm guessing #5 for you Big Red, people from Tennessee don't have relatives in Europe. :rofl: :rofl: :rofl:



    OK, here's my answer ya'll. It would be cool if when we answer these that we add a little elaboration, after all, the object is to get to know each other. :wink:

    The answer to mine is #4. I've never smoked or sold crack in my life, in fact, it didn't even appear until after my drugging days were done. Even if it had, I probably would have stayed away from it, I never dealt with any (in my opinion) destructive drug.

    Well, let me correct that, I did snort cocaine a couple of times (didn't care much for it, wasn't worth the money) and I did smoke angel dust for about a week before I realized that that was NOT the thing to do...heheheh. Oh, and I did sniff spot remover for a couple of days also...another NO NO...and I also snorted morphine twice, both in 1 day (1st time was without knowing what it was, after the 2nd I decided that I didn't like the nodding :rofl: ).

    So, I guess I never dealt with any destructive drug FOR LONG :rofl: :rofl: :rofl: ...and I never sold any drug other than pot.

    My aunt (mother's little sister) has been a nun since I was about 5.

    My mother runs New Nazareth House Inc., a shelter for unwed mothers. I am on the board and my wife is secretary. It was actually run in our house so I was also associate director as well as head of security. My mother retired 2 years ago so the shelter itself is actually non-operational at the moment, but the corporation is still active.

    When I was 11 I got mad at my mother about watching Walt Disney (for the life of me I can't remember why :rofl: ). So, I stole the rent money ($85) and conned my way onto a greyhound bus to Las Vegas.

    My great-uncle (grandmother's brother), Stewart Martin, known in boxing circles as Stewgie (not sure of the spelling though) was 1 of George Forman's early managers.

    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    Alright
    Tap the lightpole and we'll be jammin all night
    And ain't nobody callin' the cops
    'Cause everybody's here freakin', if they're older they're doin the rock
    And every block from all around
    Comes runnin' to the park when they hear the sound
    And soon the word's spreadin' through our part of town
    "Yo, 40 Park y'all, Jam-On's gettin down"
    Yeah...

    Jam-On Productions:Website Forum

  7. #27
    king of useless info syxxpm's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Dumont, New Jersey
    Posts
    3,670

    my face is red....i stand corrected :mrgreen:
    the vibe says syxx so let it be syxx......

  8. #28
    From Outta Space! Cozmo D's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    BROOKLYN!!!
    Posts
    8,892

    Oh Damm...I missed yours Louis!

    I'm kinda torn between 2 & 3, but I think I'll go with #2.
    Alright
    Tap the lightpole and we'll be jammin all night
    And ain't nobody callin' the cops
    'Cause everybody's here freakin', if they're older they're doin the rock
    And every block from all around
    Comes runnin' to the park when they hear the sound
    And soon the word's spreadin' through our part of town
    "Yo, 40 Park y'all, Jam-On's gettin down"
    Yeah...

    Jam-On Productions:Website Forum

  9. #29
    Warrior of Love Rumi_Philosophie's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    Southern Moorish Angel of Harlem
    Posts
    686

    Mine are all true. That's the truth and I'm stickin' to it.

  10. #30
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Northeast Florida
    Posts
    1,190

    stan 5
    foxy 3
    mistress 5
    aza 4
    brandon 4 (depends on your definition of "vampire")
    chief-- 2 (you loved the ferret)
    louis 1
    bigred 5

    okey doke
    Elizabeth

  11. #31
    From Outta Space! Cozmo D's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    BROOKLYN!!!
    Posts
    8,892

    Mine are all true. That's the truth and I'm stickin' to it.
    <sigh>

    Well, we've had Stanley and Tinker, so I guess we were due for a female. :donno: :wink:
    Alright
    Tap the lightpole and we'll be jammin all night
    And ain't nobody callin' the cops
    'Cause everybody's here freakin', if they're older they're doin the rock
    And every block from all around
    Comes runnin' to the park when they hear the sound
    And soon the word's spreadin' through our part of town
    "Yo, 40 Park y'all, Jam-On's gettin down"
    Yeah...

    Jam-On Productions:Website Forum

  12. #32
    Intelligent Posts :11
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    My Damn Reservation....
    Posts
    1,002,863

    :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

  13. #33
    Senior Member Mistress M's Avatar
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    New York
    Posts
    2,422

    Yay!!! I guessed Coz correctly!!!!!! :thumup:

    For Louis, i'll guess 1, and for Big red 2

    boy, I can't wait to post my answers...

  14. #34
    Warrior of Love Rumi_Philosophie's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    Southern Moorish Angel of Harlem
    Posts
    686

    Who's Stanley and Tinker?

  15. #35
    Senior Member Foxy11's Avatar
    Join Date
    May 2002
    Location
    North Carolina
    Posts
    412

    well the majority of you guessed correctly that my lie was #3, I was never an extra on Dawson's Creek. I did go to an open call, got interviewed and they took my picture but I never got a callback, which is probably for the best because like Stanley I have never watched the show a day in my life.

    #1 yes i do play the bass guitar . I've had my bass for over two years and taught myself the basics, and have currently been taking professional lessons for about 6 months.

    #2 I am a graduate of Virginia Tech where famous poet Nikki Giovanni is a professor, and one day in her office over bit of light conversation and some pringles she agreed to give me a recommendation for my master's degree. She's pretty cool, she has Thug Life tatooed on her forearm and she likes to talk about herself a lot.

    #4 One day while discussing some of my favorite music groups with one of my sorority sisters, she happened to mention that Martin Gore of Depeche Mode was her first cousin...imagine my surprise, having been a huge depeche mode fan since I was 16 and had no idea Martin Gore was half black :donno: . Anyways shortly after that revelation, her dear ol' coz invited her to come to DC to one of their concerts and hang out, and she invited me along...let me say it was truly one of the best nights of my life. They are really awesome, after the show we all kinda hung out in their hotel lobby around the piano and sang ol' motown songs and made a nuisance until about 4am (I've got some great pics!), they invited us to go with them to their next show in Miami, but me being the nerd that I am had to get back to Tech to give a presentation in my feminist literature class the next day (that I got an A on of course :flipoff: )

    And...#5...RANCH DRESSING!! also known as the "nectar of the gods" goes great with just about everything :yum: , and I put it on just about everything, I won't touch spaghetti unless it's got some ranch on it...try it you might like it :laugh: :laugh: :laugh:
    Don't let them change you inside, cause anyone who matters will try to understand who you are.

    When you always stay in self-incarceration...I think it's such a shame.

    I made a pilgrimage to save this human race, never comprehending the race was long gone by.

  16. #36
    From Outta Space! Cozmo D's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    BROOKLYN!!!
    Posts
    8,892

    Who's Stanley and Tinker?
    Like you care...you didn't even bother to guess or show any interest in anybody else's answers, I guess you just wanted to make sure that we knew all about your fantastical life! :bowdown: :bowdown: :bowdown:
    Alright
    Tap the lightpole and we'll be jammin all night
    And ain't nobody callin' the cops
    'Cause everybody's here freakin', if they're older they're doin the rock
    And every block from all around
    Comes runnin' to the park when they hear the sound
    And soon the word's spreadin' through our part of town
    "Yo, 40 Park y'all, Jam-On's gettin down"
    Yeah...

    Jam-On Productions:Website Forum

  17. #37
    Senior Member Foxy11's Avatar
    Join Date
    May 2002
    Location
    North Carolina
    Posts
    412

    Louis >>3
    Big Red >>5
    Don't let them change you inside, cause anyone who matters will try to understand who you are.

    When you always stay in self-incarceration...I think it's such a shame.

    I made a pilgrimage to save this human race, never comprehending the race was long gone by.

  18. #38
    From Outta Space! Cozmo D's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    BROOKLYN!!!
    Posts
    8,892

    Spaghetti and ranch dressing huh...they should have that on survivor! :rofl:
    Alright
    Tap the lightpole and we'll be jammin all night
    And ain't nobody callin' the cops
    'Cause everybody's here freakin', if they're older they're doin the rock
    And every block from all around
    Comes runnin' to the park when they hear the sound
    And soon the word's spreadin' through our part of town
    "Yo, 40 Park y'all, Jam-On's gettin down"
    Yeah...

    Jam-On Productions:Website Forum

  19. #39
    Senior Member Mistress M's Avatar
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    New York
    Posts
    2,422

    Ok, my answers....

    NO ONE GUESSED MINE CORRECTLY -- I am so disappointed in you guys!!!!


    1- I graduated from college at 19

    This is totally TRUE!! I graduated from H.S. at 16, and college at 19. I then took some time off to travel (lived in Europe for a few years)and to figure out what I wanted to concentrate on for graduate school...

    2- My all-time favorite movie is Casablanca

    Totally TRUE...I think it's the best movie of all time -- it has action, comedy, romance, drama...the dialogue is amazing...and Humphrey Bogart smokes a cigarette like no one else I've ever seen...

    3- I'm divorced from an Italian soccer player

    Sad, but TRUE...I'm not proud of this one...I was living in Italy, I had just broken up with my college boyfriend, I was lonely, and I met this soccer player (he was scouted for Inter-Milano which is like the Yankees of Italian soccer)...well it was Italy, it was all very romantic, and one thing led to another, and I very foolishly got married...and then I woke up and realized "what the HELL did I do?"...hey, what can I say? lovely setting, a little too much vino, impetuous youth...dangerous combination...so now you all know my biggest, stupidest mistake, thus far...

    4- Ferrets are my favorite type of pet

    This is totally, completely FALSE!!!!!! I HATE FERRETS!!!! they are stinky, ugly, hyper, mean, nasty little creatures that aren't even good enough to make a coat out of...I have no use for ferrets, and I cannot understand keeping them as pets...and this is coming from someone who has had pet rats...

    5- I worked on Broadway and Hollywood as a make-up artist

    This is TRUE...I worked on "Jerry McGuire" (no, I didn't get to make up anyone important...just some lower-level bit part people), a few commercials, helped design the make-up and hair for the broadway show "The Lion King", and various off-broadway productons I'm sure most of you have never heard of...it was alot of fun, and helped pay the bills...

    This was way fun!!!! :mrgreen:

  20. #40
    From Outta Space! Cozmo D's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    BROOKLYN!!!
    Posts
    8,892

    NO ONE GUESSED MINE CORRECTLY -- I am so disappointed in you guys!!!!
    Ahh well, I almost got it...should have listened to myself. :rofl: :syxxpm: I bet people will come alot closer next time as they get a better idea of who you are.

    Yeah, these are fun, and it's a great, fast, and ez way to get to know each other. I don't know why we didn't keep it up.

    We owe them to 1 person though...

    THANX FOXY!!!
    Alright
    Tap the lightpole and we'll be jammin all night
    And ain't nobody callin' the cops
    'Cause everybody's here freakin', if they're older they're doin the rock
    And every block from all around
    Comes runnin' to the park when they hear the sound
    And soon the word's spreadin' through our part of town
    "Yo, 40 Park y'all, Jam-On's gettin down"
    Yeah...

    Jam-On Productions:Website Forum

+ Reply to Thread

Similar Threads

  1. Hax is playing with things
    By Harmeister in forum Leisure World
    Replies: 1
    Last Post: 01-01-2010, 05:19 PM
  2. One of the best things to do to a G4
    By Harmeister in forum Leisure World
    Replies: 4
    Last Post: 05-14-2006, 01:31 PM
  3. things that erk me
    By can in forum Leisure World
    Replies: 31
    Last Post: 06-24-2005, 05:48 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts